Träningen kör igång

Haha så snygga och så söta, men samtidigt lite små bögiga av sig haha. Imorgon börjar mitt träningsår, får se hur mkt träning det blir nu framöver. Imorgon kanske det blir simning om jag mår bättre. Sen i veckan vill jag gymma två gånger också. Längtar till vårat gym här hemma är klar, vi håller ju på att bygga ett i ladan (Låter kanske konstigt men det kommer bli toppen). Kan ta kort där när det är klart. Kramar!
 
Asså kolla filmen!!!!! shiiiit!!! killar med magrutor, luktar gott och mmm. Helt såld. Därför jag är såld på dig William haha, så du behöver inte sura ner dig i filmen. Jag vet att du gillar den haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide