Magen igen

Var riktigt vacker ute idag iaf!
Idag blev det ingen skola för mig, jag åka bara bussen runt och sedan hämtade mamma mig och skjutsade hem mig igen. Jag hade så otroligt ont i magen att jag knappt kunde gå. När jag kom hem höll jag på att svimma minst 7 gånger. Kallsvettades, låg på golvet, såg hemsk ut, grät, badade och gjorde flera försök till att sova, det var min dag fram till halv 1. Då kom mamma hem eftersom jag mådde jätte dåligt. Då däckade jag (Bokstavligen), jag låg på mage med benen utanför soffan. Nu har jag ganska nyligen vaknat och mår lite bättre än förut, känns så otroligt skönt att jag inte mår dåligt längre. Ussch hatar verkligen att må dåligt, när man gör det drömmer man bara om hur fantastisk man mår när man är helt frisk. Haha jag suger!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är du som person, du verkar hur gullig och snäll som helst!!

Svar: Som personer behandlar mig, behandlar jag dom. Om dom är glada är jag glad, om dom är sura är jag väl sur mot dom och om dom är världens bitchigaste räkna inte med att jag ens försöker bli vän med dom eller så haha. Om dom är välkomnade så är jag välkomnande mot dom, är dom trevliga är jag det och är dom negativa orkar jag inte med dom. Positiva då säger jag bara "Heeeeej kompissss!!!" Pusssss!
Amanda

2013-01-14 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide