Något hängandes runt halsen

En liten detalj från dagen och en bit av min sjal ser ni på första bilden. 
Hade en rolig dag, på median sprang jag mest bara runt med Max och bokade möte samt gjorde ett försök till att skriva manus till programledarna (Jag och Linnea). Sedan tog vi en pause, som ni ser på bilden i soffan. Johannes pratade ut oss så vi blev helt slut. Efter skolan gick jag, Ellenor, Felicia, Michelle och Olle ner på Törners och satt där till bussen kom. Nu är jag hemma, ska se ppl och sedan plugga. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den fina scarfen? :)

2013-01-30 @ 18:05:31
Postat av: Anonym

VART är sjalen från?

2013-01-30 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide