Årets första köttar pass

Efter ett idrottsprov på skolan som gick galant, sprang förbi mötet ett snabbis och snappade upp lite information innan jag och Matilda sprang ner på Gold's och fixade mitt kort samt bokade in oss på ett pass "Dansaerobic". Tog en middagsdejt på kebabbaren med min käraste Mailda och sedan gick vi och gymmade i 1 och en halv timme och därefter kom Ellenor och Evelina som också skulle med på Aerovic, blev ett roligt dans/träningspass i en timme till. Sammanlagt 2 och en halv timmes träning idag, känns otroligt bra och vill knappt sluta. Vill bara fortätta haha. Imorgon kommer mina ben vara döda och kommer knappt kunna sitta skööönt. Ny kategori: träning kommer upp nu.
 
Fråga: Vad heter William på din telefon? :) Kram
Svar: William Älskar dig, för då kommer han längst ner på kontaktlistan och är lättare att hitta haha, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide