Ännu en måndag

Det blir så otroligt mörk när jag kommer hem från skolan, så något vidare material till bloggen har jag ju inte. Men igår kväll sov jag hos William. Vaknade upp på det bästa sätt och sedan gick jag ner till gymmet och sprang på bandet i 37 minuter, körde några övningar osv, därefter kom Matilda. Sammanlagt tränade jag i en och en halv timme innan skolan, känns toppen. Sedan på skolan hände det inte så mycket, fick gå till skolsyster och sitta där och prata en stund om allt möjligt. Efter skolan åkte jag, Olle, Matilda och Max hem till Ellenor. En kväll full av skratt och föör lite plugg. Nyligen kom jag hem, som tur så kom mamma och hämtade mig. Fick först gå en bit med Olle och Max, det var fööörjäävla kallt hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide