29/1 2013

- Ge mig!!
Precis skrivit klart en analys om den 22 Juni 2011 i Norge. Det är så hemskt så jag vet inte vad. Ska snart skicka in den och därefter ska jag nog lägga mig. Har varit en lång dag. Spanskan blev inställd så jag satt på skolan och väntade på att våra andra lektioner skulle börja. Sedan blev alla 1:or inbjudna att lyssna på en man som hade haft en svår uppväxt, mobbning osv. Väldigt tragiskt (!!). Efter det blev det media och sedan idrott. Gick på stan innan bussen tillsammans med vännerna och köpte mig en sjal. Kan vissa er den imorgon. Sedan kom jag hem och satte mig direkt med plugg. Pratade lite med Matilda osv. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte 22 juli? :)

Svar: Haha jo, men jag som faila som vanligt! ;)
Amanda

2013-01-30 @ 09:22:00
Postat av: Anonym

Du skulle vara jävligt het i dom där underkläderna, jag skulle

2013-01-30 @ 16:54:08
Postat av: G Gillow

Ring mig när du är singel

2013-01-30 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide