Min önskan blev guds lag

.. Igår önskade jag ju att jag kunde slippa skolan idag och titta nu. Min hals tar ihjäl mig och jag hostar, mamma sa faktsikt till mig att stanna hemma nu när svininfluensan har dagit igång en. Jag är inte alls glad över detta, jag vill inte vara hemma haha. Skulle dra ut med Malin ikväll men det får jag verkligen inte göra nu. Kommer därför kanske åka hem till Ellenor ikväll och bara ta det lugnt där som alla andra fredagar. Matilda ringde och sa åt mig att sova bort hela dagen, försöka sova bort sjukan och sedan åka hem till Ellenor. Så gud om du ser detta, låt mig må bättre ikväll så mamma tillåter mig att åka ca 2 km från huset. Nu ska jag ta kort på olika saker i huset, kanske klippa ihop en film åt er? Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide