Lite gulligt och mysigt

För nån dag sedan fick jag helt plötsligt en tanke som verkligen slog mig, jag ville köpa en fin kopp och sedan det rosa tet som finns överallt på tumblr. Började söka igenom efter en fin kopp och fann då allt detta som är på bilden över. Är det bara jag som tycker detta verkligen ser hur mysigt ut som helst. Skulle jätte gärna vilja ha sånt där i mitt rum. Men samtidigt vet jag inte riktigt hur länge jag verkligen skulle tycka om det innan jag skulle slänga ut det igen. Men just nu tycker jag det var super gulligt osv. Så ska fundera på om jag inte ska beställa en av kopparna och sedan springa på stan och köpa det där tet. Vill ju börja dricka te nu mitt i allt. Vi får se hur det går. Uppdaterar er om mina framsteg ska ni se!

Kommentarer
Postat av: ....

Vad för te?

Svar: kobbs te- Himlagott
Amanda

2013-02-07 @ 21:27:11
Postat av: Anonym

vart kommer överkastet och kuddarna ifrån? :)

Svar: Det kommer från en sida som heter systerlycklig, pax för att köpa dom först!!! haha
Amanda

2013-02-08 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide