Körde sportbil

Igår kväll körde jag och hämtade upp Max och Olle, sedan åkte vi till Matilda som just precis då inte var
hemma (Vad vi trodde efter att vi hade bankat, plingat och sprakat på dörren. Med det vissade sig att
vår döva Matilda satt och såg på serier med hörlurar i öronen). Så vi gick ner på Ica för att köpa något gott
Evelina kom då också så vi köpte oss en hel bak med drickor och sedan gick vi hem till Matilda igen. 
Då hade Matilda vaknat till liv och Linnea och Michelle hade också anlänt. Kvällen spenderades till filmer
chips, popcorn och dricka. Vid halv 1 fick vi skjuts till stan av Ebba. Vi 1 tog jag och Olle bussen hem. 
Nu ska jag plugga, hatar. Naturläraren är så dålig på att förklara så jag måste leta reda på allt själv.. fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser att du inte mår så bra när man ser på dig, att du inte är lika lycklig i ögonen. Hur gör du för att må bättre?

Svar: Hejsan, Ja jag mår ju skit. Men det gäller ju att bara stänga av sina känslor. Kasta bort dom för ett tag, låta kroppen och tankarna göra vad dom vill. Att släppa allt helt enkelt, se vart man kommer. Just nu har jag inte alls något riktigt "koll" på vart mitt liv är påväg, men det jag gör är att försöka se det mysiga och lyckliga i varje sekund. Jag har verkligen personer som hjälper mig att hålla mig uppe och jag känner för varje dag som går att jag kan mer och mer stå på mina egna ben. men jag känner att jag kan äta igen, jag kan börja lyssna på musik igen. Även fast det är bara positiv musik då men du förstå hoppas jag? Jag slänger bort alla känslor och ser varje dag som ett nytt äventyr.
Amanda

2013-02-24 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide