Jag kommer aldrig sluta älska dig

Jag älskar dig och kommer alltid göra det. Vad som än händer!
 

Just nu består dagarna av tårar, har gråtit snart 40 timmar utan stopp. Saknade är förstor
och det gör för ont för att försöka. Skolan orkar jag inte med just nu, jag känner att jag är
där jag vill vara. Att känna att man inte orkar äta längre, att aldrig känna sig hungrig. Allt för 
att det gör för ont. Ondast gör det på kvällen, då jag lägger mig i sängen somnar och önskar
att jag inte ska behöva vakna upp igen. Istället drömmer jag mardrömmar flera gånger, vaknar upp
och inser att det drömmar jag drömmer faktiskt är min verklighet. Jag måste ta dagarna som
dom kommer. Måste inse att den lycka som en gång var inte kommer tillbaka. En dag kanske
jag känner att jag är hungrig igen, att jag kan klara av att ta mig till skolan utan att grina genom
hela. Jag älskar dig och kommer föralltid göra det, du kommer alltid vara en stor del av mig.
Du var en så stor del av mitt liv. Eftersom jag älskar dig så otroligt mycket så måste jag låta dig
gå. Hur ont det än gör och hur mycket jag än vill springa fram till dig, krama dig och gör allt..
Jag vill inte ha det såhär, skulle göra allt för att spola tillbaka, Allt. Men med all min kärlek, så
respekterar jag dig med hela mitt hjärta och låter dig bestämma, låter dig gå. Det gör så ont
att skriva. när jag har aldrig varit lyckligare med någon. Men om det  gör dig lycklig vill jag att du
ska vara det. Det är så otroligt svårt att skriva hur man känner i en liten text, men bara några få ord
när egentligen det skulle behövas en hel bok för att försöka förmedla precis allt. Jag kände
att jag skulle kunna få skriva av mig lite. Eftersom sorgen är för stor för att ha den inom 
sig. Kanske kommer jag aldrig bli lycklig igen, kanske kommer aldrig tårarna sluta falla..
men bara du är lycklig så är jag nöjd. Jobbigaste tiden är nu, när min kära mamma satt vid
bordet och sa "Det här blev en jobbig dag" och då min lillasyster på 8 år svarade "Ja för oss alla".
 
Trotts att jag är förstörd och bara önskar att allt är som på film, då även jag kan få mitt
lyckliga slut. Så kommer jag tyvärr aldrig sluta hoppas och aldrig sluta drömma.
 
Jag kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer
Postat av: malin oooo

bästa amanda jag älskar dig

Svar: Jag älskar dig med, världens bästa!
Amanda

2013-02-20 @ 11:51:24
Postat av: Linnea eckerdal

<3

2013-02-20 @ 11:54:12
URL: http://liinneafoto.blogg.se
Postat av: therese

Jag känner inte dig, jag bara läser din blogg varje dag. Men jag blev väldigt tårögd av din text.. Du är en jättefin tjej Amanda, hoppas allt löser sig! kramar till dig. Var stark, det kommer bli bättre om ett tag!<3

2013-02-20 @ 15:49:09
Postat av: Din Matilda

Jag älskar dig min kära, tillsammans klarar vi allt<3

2013-02-20 @ 16:59:39
Postat av: Malin

<3

2013-02-20 @ 19:06:29
URL: http://annamalinellinor.devote.se
Postat av: Emelie

<3

2013-02-20 @ 19:54:20
URL: http://behappiness.blogg.se
Postat av: juliap

gosan. <3

2013-02-20 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

<3

2013-02-20 @ 21:47:00
Postat av: helena

det kommer att bli bra till slut vännen, tro mig

2013-02-20 @ 22:10:34
URL: http://ettleendesmittar.devote.se
Postat av: Anonym

fattar jag fel eller har william gjort slut? Kram på dig<3

2013-02-20 @ 22:59:58
Postat av: Julia

Kram <3

2013-02-21 @ 18:25:14
Postat av: clara

<3

Svar: <3
Amanda

2013-02-24 @ 15:21:58
URL: http://cbogfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide