Do good. And good will come to you.

- Tog ett träningspass nu på kvällen, med hög musik!!
Idag gick jag på skolan igen, var väl inte speicellt kul alls. Efter skolan drog vi ett gäng till dollar för att köpa massa saker till morgondagens festligheter. Dollar gav mig tillbaka gamla minnen, som hela stan såklart gör så det kändes ju lite tråkigt och jobbigt att vara där. Sedan drog vi alla en stund på Max, dom andra drog till bussen så jag satt kvar en stund och bara pratade med Beidan och Lina, om allt som just nu händer. Känns riktigt kul att jag har kommit Lina ett steg närmare också, vilket är något positivt som har hänt dom här dagarna. Ni kanske kommer tycka att min blogg har blivit väldigt negativ, men tyvärr får ni stå ut med det. Jag skulle kunna skriva inläggen mer deprimerande men kände att jag håller det mesta för mig själv. Ska ifall börja med massa nytt nu, allt för att glömma. Ska börja träna ännu mer och ska även börja med dykarkurser. Sedan nästa gång vi åker utomlands blir det kanske dykning och även surfingkurser.
 
Vill bara tacka alla för allt på facebook, här på bloggen, sms, allt. Det hjälper så otroligt mycket även fast ni kanske inte tycker att det märks, men det gör det. Ett otroligt tack till er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, du måste verkligen tycka om jävligt mycket som vän också. Med tanke på att du inte skriver något elakt om honom alls, lite sånt kommer vi väl få se?

Svar: Men vad tror du själv? Såklart jag fortfarade kommer vara vän med grabben och varför skulle jag någonsin säga något dåligt om honom. Just nu kanske vi inte kommer ses på ett tag men kanske senare, beror såklart på hur William vill ha det!
Amanda

2013-02-22 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide