En solig onsdag

Sov hos Matilda med Olle igår, vi hade kul, skrattade och dampade. Idag då? Slutade skolan väldigt tidigt efter ha kört våran live show, var så otroligt varmt och allt gick så segt.. varje inslag vi hade var i ca 4 minuter men kändes som en timme. Vilket gjorde att jag och Linnea var extremt trötta. Men efter skolan åkte jag hem, fanns inget annat att göra. Just nu är jag väldigt glad, sitter och smsar och skrattar, ser på pll och har det bra. Har raggat upp ett gäng och taggar dom för bio ikväll, jag vill så gärna ut ur huset och göra något kul! 

Kommentarer
Postat av: Moster

Livet vänder:)

2013-02-27 @ 20:54:04
Postat av: alicia

det är du värd!

2013-02-28 @ 07:21:04
Postat av: Carmen

Använder du något för att få så fin rosa färg på dina läppar, eller är dom naturligt så? :) Fin blogg! Kram

Svar: Hejsan Carmen, nej jag använder inget på läpparna men jag tror att ljuset gjorde läpparna lite ljusare. Men om du vill ha lite ljusrosa färg på läpparna och har inget läppstift i den färgen kan du ta lite bb-cream och smörja in läpparna med. För det har funkar när jag vill ha lite ljusrosa läppar, sen lägger jag på ett läppglans! kramar
Amanda

2013-02-28 @ 22:16:34
URL: http://carmentutic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide