Dag 5

Då var den värsta veckan i hela mitt liv över, blev tyvärr en extrem dålig början på mitt 2013,
jag som trodde detta år skulle bli det bästa. 2012 kommer bli ett svårt år att slå.
 
Nu är det fredag, känns skönt att slippa skolan i några dagarn nu. Veckan är ju över
och jag önskar att jag kunde säga desamma om mitt humör och hur jag mår. Satt och lyssnade 
på världigt positivt musik hela dagen idag, one way or another som nu One direction har gjort en
"cover" på är ju riktigt mysig. Nu ska jag snart upp och duscha, sedan blir det att göra sig i ordning
för kvällen. Ikväll ska jag släppa allt, försöka att bara ha kul. Förhoppningsvis kommer det gå bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har ganska nyligen upplevt samma sak som dig? har du några tips? Var du beredd på att det skulle hända?

2013-02-22 @ 14:34:17
Postat av: Anonym

Jag trodde verkligen ditt liv aldrig kunde bli dåligt, att du var helt perfekt. Du hade verkligen allt. Sen hände det här. Du ska bara veta att du har fortfarande allt. Du har fortfarande dina vänner, familj och allt. Du är ju även rik som ett as. Ett gym osv hallå. Iaf så kommer det komma en ny kille in i ditt liv som kommer vara mycket bättre, allt kommer ordna sig!

2013-02-22 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide