Sköldpadda och fiskar

Först Skola, efter skolan åkte jag och Sandra till lillänge för att kolla på fiskar och sköldpaddor. Haha spontant sådär. Vi blev sugna på att skaffa tillökning i våran kära familj. Sandra och jag är ju som ett gift par. Ringde dock direkt Johannes och berättade var jag så gärna ville göra och han lät riktigt positiv och sa "Snälla kan vi inte göra det". Haha men efter att pappa och min kära lillebror berättat hur meningslösa samt kostaden (i längden) på djuren är osv. Så tappades intresset lite, lite tråkigt sådär. Tog med mig min Johannes hem och vi satte oss och såg på julkalendern för att sedan åka till kusinerna och träffa släkt och fira Kajsa som fyllt år. Super mysigt trotts lite asma drama men som löste sig fort haha. Är hemma nu och är så taggad, är ledig imorgon. LYCKA!! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du och johannes tilsammans?

Svar: Man kan ju nästan tro det men nej. Vi är med varandra på kvällarna oftast varje dag och sover med varandra, om vi inte skulle sova med varandra syns vi en snabbis innan våra bussar går. Eftersom våra bussar går samtidigt. Men jag bor hemma och han desamma haha!
Amanda

2013-12-04 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide