Idag är hela klassen..

Med en bild som inte alls hör till inlägget, men som är mysig och så. 
Idag är hela klassen ledig från skolan vilket känns otroligt skönt. Tycker alla borde vara ledig en dag mellan måndag till fredag, känns som man skulle orka med mer då. Idag ska jag inte göra ett piss, bara gå runt i pyjamas och sitta vid datan. Har kollat runt på lite julklappar och annat skoj, slutade med att jag imorgon ska köpa mig en halsduk från cubus och en dagbok. Känns som man behöver sig en sån eftersom man inte kan skriva ut allt möjligt i bloggen och eftersom min gamla dagbok nu är fylld så är det dags för en ny. Ska sätta igång en film nu, pussar.

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Söt bild!

Svar: Nämen tack vad snällt! :)
Amanda

2013-12-06 @ 02:25:20
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide