1:a advent med dig

Mina två senaste dagar hag sett ut såhär. Söndagen åkte jag till stora kyrkan och filmade och fotograferade där, gick lite halvbra pga ljuset och att kameran inte alltid ville sammarbeta. Men ska klippa ihop och redigera så får vi se hur allt slutar. Men det var super mysigt, blev lite tårar för juliaresan filmen och sen underbar musik från alla som sjöng. Och min melon var som vanligt helt underbart duktig. Fick med mig min Johannes hem efter det här. Vi åkte hem, åt och sedan gjorde vi Johannes engelska läxa. Sedan skrattade vi resten av kvällen åt igenting. Mamma kom flera gånger och sa att vi skulle vara lite tystare. Men efter fika, glögg och duschen så gick vi sedan och la oss. Hade sovmorgon så Johannes klev upp och åkte till skolan med mamma och jag sov en stund längre. Blev en kort skoldag med ett besök på subway med Sandra innan vi slutade. Sedan blev det stan med Olle och Sandra, letade lite julklappar utan att få något köpt. Nu redigerar jag filmer, kommer nog upp någon snart snart. Sedan blir det histora och adventskalendern med lillasyster. KRAM.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide