Onsdag 28/8

Haha aaand pose, lolol.
Dagen började dåligt. Var extremt trött så trodde att jag skulle dö. Mitt smink var slut så jag fick gå halväcklig till skolan, första lektionen kunde jag knappt fokusera på för jag var så trött. Men det övergick sedan till en dag full med skratt och leenden. Hade en riktigt rolig dag på stan efter skolan tillsammans med Olle och Max, sen en middasdejt med Ellenor och Sanna. Åkte sen med mamma och gick loss på smink, köpte två mascaror, två läppstift (Haha wtf?!) och lite annat. Super nöjd, så var tvungen att leka lite med mascaran, därför dessa mobbade bilder men lite förmycket mascara haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide