Vårkänslor

Helt underbart väder och solen värmer som bara den. Vaknade på fel sida men direkt när jag kom till skolan kändes allt bra igen. Startade dagen med Nationella i svenska, vilket gick bra och slutade dagen med en rolig idrottslektion som jag skrattade mig igenom. Efter det gick jag möte innan jag tog bussen hem tillsammans med Olle. Känner mig på bra humör, känner mig sådärbusig. Därför denna bild. Dock väldigt trött så har inte orken till något. Ska sätta igång några avsnitt vd och ska återigen försöka städa mitt rum. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du ta med Olle på vårfesten? :)

Svar: Hej, nej det är inte bestämt än. Jag kommer gå tillsammans med han om inte den personen jag frågade kan lyckas komma. Haha :)
Amanda

2013-04-24 @ 08:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide