Ready for your answer

For till Matilda efter intåget, sedan drog vi till Linnea. Spenderade lite tid där innan vid drog hem till Kevin. Hade en jätte rolig kväll tillsammans med ett gäng härliga pojkar och flickor. Drog sedan till frösön och sov där. Idag så åt vi en extram frukost, fortfarande mätt typ haha. Sedan la vi oss igen och sov, missade då min första buss som jag skulle ta till Maria. Så vid halv 3 befann jag mig där med ett par mysiga tjejer och gjorde korten till vårfesten. Hemma nu och ska snart dra till frösön igen för att handla och laga mat. Får se vad vi mer gör men aja, nu måste jag dra innan Samuel dödar mig för jag tar så långtid på mig..
 
Kommentar: Är du mer än vän med olle? Eller tror du att det kommer bli?
 
Svar: Nej nej nu har du fått allt fel. Jag har känt Olle hela mitt liv, bästavänner/barndomsvänner. Vi är inte mer än det och kommer aldrig bli haha. Skulle förstöra allt. Så jag och Olle är bästavänner bara. maa homiieee 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du förstår väl att Samuel bryr sig om dig va? Om du skulle börja hålla på med någon annan eller hooka med någon annan skulle han faktiskt bry sig väldigt mycket och bli sårad?

2013-04-21 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide