Bakom mina solglasögon

Sjukt deprimerad just nu, Linnea har ju gått och blivit med glasögon för ett tag sedan och jag är så sur att mamma inte födde mig med dålig syn. Åh vill så gärna ha ett par. Berättade det för pappa idag och han bara skrattade och sa "igen?". Jag och glasögon har ju ett litet förflutet. Dock sa han att man kunde köpa liknande fast som solglasögon med ljustglas. Heheh vilket jag kommer göra. Ni får tycka jag är hur fjantig som helst men det är verkligen något jag vill göra. Ta kort med, ha på mig bara, skolan, hemma, överallt. Dock tror mamma att jag har dålig syn på närahåll eftersom jag alltid måste kolla så nära, men det tycker inte jag. Blablabla, ska köpa dessa som solglasögon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide