Det blev inget Stockholm

16:00: "Amanda vi åker på Justin Bieber, spontant såhär".
16:15: Biljetten var fixad, ståplats.
17:00: Mamma var med på att jag fick åka.
18:00: Pappa var med på det.
20:31: "Mamma, jag stannar hemma med dig istället"
 
Det mest spännande som hänt idag, skulle precis boka tågbiljetter, hade en biljett klar och allt förutom boende var klart. Allt för att se alla tjejers dröm, Justin Bieber. Men nej, kände mig så otagg, besviken och allt kändes så jobbigt rent ut sagt, så jag sket i det. Japp, nu tappar jag alla Justin Bieber fansen som läser min blogg. Men om ni vill tänka lite mer positivt så kan jag ju säga att då finns det ju en ståplats kvar att köpa. Aja, det ända som känns mest synd är att jag inte får vara i Stockholm.. jag som så gärna ville dit. Nån som är sugen på att dra dit någon vecka, snart? Hör av er till mig. Facebook: Amanda Blomqvist. Kan alla datum. Nu ska jag återgå till mitt vanliga liv och snart kommer Olle hit för att vi ska se på 112Aina och det mina vänner är faktiskt snäppet roligare än Justin haha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Have your photo taken right now!

Svar: Asså va?
Amanda

2013-04-22 @ 21:10:18
Postat av: Anonym

What?

Svar: What what in the butt?
Amanda

2013-04-22 @ 21:28:15
Postat av: Teresia Domander

Har du kvar biljetten!?!?

Svar: Det var en i min friidrottsgrupp som sålde den för 1000 kr som ville sälja den till någon som hon kände = Någon som skulle kunna gå med henne. Så tyvärr har jag inte biljetten, Kram! :)
Amanda

2013-04-22 @ 21:42:43
URL: http://teresiadomander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide