Brinner upp i natten

Skulle laga middag tillsammans med Samuel igår kväll, men jag satt mest på en stol bredvid och skrattade med trötta ögon. Så är det när man inte är den bästa på att laga mat haha och är lat. Efter en riktigt god middag kom ett gäng av Samuels vänner dit. När mörkret lagt sig gick vi på äventyr. In i en skog, ut på en väg, kalla rumpor mot betong, brantabackar, fin utsikt, leenden, skratt och prat. Senare mot kvällen kom vi hem, drack det sista av juicen innan vi somnade. Idag sa jag hej då för denna gång, rörde mig hemåt och nu sitter jag i min säng och ska vårstäda mitt rum. 

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Här är det tvärtom. ;) Min pojkvän sitter bredvid och tittar när jag lagar mat :)

Svar: Åh nej Samuel är inte min pojkvän, han är en väldigt god vän. Haha men det låter som att han får ta tvätten då ;) Kramar!
Amanda

2013-04-21 @ 17:43:36
URL: http://thegoldenyear.blogg.se
Postat av: Anonym

berätta om samuel? anatar att ni är mer än vänner? och vart bor han och vad heter han i efternamn??

Svar: Okej, Samuel Wass heter han och bor i Norge. Så nu är det väl frittfram att stalka antar jag? Bodde förut här i Östersund men bor och jobbar där nu. Mer än vänner? Alltså vi är väl bra vänner, kommit nära varandra? men vi är ju inte tillsammans om ni tror det?. Ja, vad mer ska jag berätta? Vi brukar vara med varandra när han kommer hem. Haha något annat du undrar? Kram!
Amanda

2013-04-21 @ 19:40:13
Postat av: Anonym

http://weheartit.com/entry/58088174/via/Biiiiiiiitch

2013-04-21 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide