Vissa vill hem och ta sig en jävel


- Sött, haha Felicia♥ (Matilda provade kläder, därför hon inte är med på någon bild hehe)
Skolan slutade enormt tidigt för oss på Media i fredas, slutade nämligen klockan 12.00. Varför? Jo, för våran sköna svenska lärare tänker såhär "Det är fredag, vissa vill hinna med en tidig buss och vissa vill hem och bara ta sig en jävel" haha. Efter skolan gick jag, Matilda, Olle och Max ner på stan. Carolina hängde på ett tag med drog kort där efter. Jag med hjälp av Matilda fixade ett jobb till mig, tack tack för det. Sedan gick vi en stund på stan. Nina, Felicia och Ellenor kom efter en stund också, underbart.
Nu till det bästa som finns, Ellenor som gick i min förra klass? minns ni? Iallafall ska kanske börja i min klass. Det är så otroligt kul att jag snart kommer dö, fattar ni!! Då kommer vi ha gått i samma klass ända sedan dagis. Hur coolt? Iallafall så hoppas jag att hon börjar, gaaaaash!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide