Read all about it


Kom ganska nyligen hem från en heldag med släkten. Har nämligen firat Martin som fyller 50 år imorgon, grattis än en gång. Efter tårta och allt firande drog jag igång ungarna och Ida på lite ute lekar. Var riktigt skoj faktiskt, haha jag och Ida skrattade på som vanligt. Efter några timmars lekande blev det dags för middag. Det bjöds på en lite buffé liknande sak, otroligt gott. Vad gjorde jag mer då? Jag var mest med Albert hela dagen, gick runt och pratade med honom om alla möjliga saker som kom upp i hans huvud, plockade bär och busade på. Riktigt trevligt. 
För er som fortfarande inte vet vem Albert är, det är min otroligt underbara och sköna kusin som är hela 5 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide