Because you are the only thing that makes me feel safe.


Hejsan tillbaka, har inte haft tid att blogga eftersom jag inte har varit hemma något i helgen.
På fredagen när jag slutade skolan gick jag ner till stan och mötte upp några fina flickor. Sedan efter ett tag kom William, vi gick och köpte min kära väst. Efter en stund på stan gick vi och köpte en sallad och sedan hem till William. Låg och myste i soffan och jag var så enormt trött så jag höll på att dö. Vid 8 tiden åkte vi till hemmakväll och köpte godis sedan kom Lovisa, Karolina och Line. Kvällen bjöd på mycket skratt, dans och godis ätande. När dom drog hem så gick jag och William och la oss direkt.
Lördagen bjöd på otroligt bra väder. Vaknade till av att William pussade mig på kinden som sedan bad mig somna om, sedan vaknade jag vid halv 1 ensam i Williams säng eftersom han hade åkt och jobba. Kläde på mig och drog till stan och åt frukost med mamma. Sedan blev det en hel dags shopping med mamma och är så enormt nöjd med det vi köpte, ska fixa en bättre bild någon gång. Efter stan ringde Matilda och bad mig ta över hennes jobb, så satt i 3 timmar och sålde remmar, helt okej faktiskt. Så nu har jag tjänat lite pengar också (!!). Efter det kom William och vi drog hem till honom, Simon kom också och sedan Nina. Sedan drog jag och Nina till stan på moppen och hämtade Lovisa. Där efter drog vi till Julia där en massa folk befann sig. Satt under en filt tillsammans med ett gäng och myste och snackade om allt möjligt. Var en helt okej lördagskväll. Vid 1 tiden rörde vi oss in mot stan för att äta något och sedan kom grabbsen. Innan jag och Nina rörde oss hem till William igen träffade vi på ett härligt gäng som vi satt och snackade med ett tag innan vi var tvungen att åka hem (Hehe jag hade nycklarna in). Sedan blev det nästan direkt i säng. 
Söndags morgonen var mysig, satt och pratade med Nina medans vi åt remmar. Killarna hade dragit på jobb så vi var själv. Nyligen skjutsade hon hem mig och nu befinner jag mig hemma. Nu ska jag ta en dusch och städa mitt rum, ikväll blir det söndagsmys med den jag älskar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide