Tumblr//Kärlek//Vänskap//Saknad

Saknar min malin..
Som ni ser så har det blivit en ny design igen, denna gång är jag super nöjd faktiskt. Tänkte även svara på det här med bloggdesigner, såhär ligger det till. Jag orkar inte och har inte tiden till att fixa bloggdesigner till andra. Jag tycker att det känns som något jag måste göra och något som jag måste sätta före allt (Skolarbeten osv). Jag gjorde designer förut ofta men nu har jag inte lusten att göra det helt enkelt. Och när jag gjorde det förut så blev det så att jag gjorde alla läxor och så sista minuten haha. Jag sitter ofta och leker med min egen men det är inte samma sak. Nu vet ni, skriver mer senare. Love

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig med min vän, vi borde ses oftare än såhär.. !

Svar: Jaaa helt klart..!
Amanda

2012-10-18 @ 22:44:58
URL: http://malinoo.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide