En lyckad klassfest

- Orkar inte lägga upp en massa bilder så här får ni lite bilder från innan, under och efter.
Oj vilken lyckad kväll det blev igår. Började med att Olle hämtade upp Michelle och mig. Vi drog till Max och sedan gick vi fyra in till stan. Mötte sedan upp halva klassen på busstorget där vi tog bussen till Dvärsätt. Väl framme i Dvärsätt hade iaf jag riktitg kul. Började med förfest och gangnam style dansande. Under kvällens gång lärde jag känna några av mina nya klasskompisar mycket bättre, känns ändå som klassen är riktigt bra. Vi har alla börja finna saker hos andra som är likt med än själv. När klockan slog halv 1 gick vi ett stort gäng till bussen mot stan igen, på bussen vara alla glada. Vi drog sedan på donken några stycken för lite mat och sedan gick jag med William hem. Jag hade verkligen en super kul kväll!!
 
Svar på kommentar: Jag redigerar mina filmer i iMovie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide