Grattis Michelle

Igår åkte vi ett litet gäng hem till Felicia för att baka och fixa tårta eftersom Michelle fyllde år, presenterna var klara och allt blev en överraskning. Vi riggade allt faktsikt väldrig bra. Michelle skulle vara med Felicia så hon gick hem till denne. Felicia gick och mötte henne medans vi gjorde i ordning det sista. Vi andra som var kvar och väntade var helt hyper. Gud vad spännande det var, låter konstigt men det var som att tomten skulle komma. Under kvällens gång hade vi det jätte mysigt, skrattade så vi knappt kunde sitta kvar i soffan, kollade på gamla klipp, film osv osv. Åkte sedan hem och somnade direkt när jag kom hem. Just nu ligger jag i sängen och vet inte vad jag ska göra idag. Ikväll kanske jag ska på mys med mina ca ettorna. Kramar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide