Amanda ute på fågeljakt

Amanda in action. Såhär såg jag ut när jag sprang runt och gjorde ett försök till att fotografera fåglar, ingen fågel ville vara med hehe.


Nu har jag suttit och skrivit på min no uppgift som ska in på fredag i någon timme. Har skrvit så himla detaljerat och bra (Tycker jag själv) så jag måste få ett bra betyg haha. Imorgon ska jag lämna in några bilder som ska vara till fotouppgiften på median och jag har inte hunnit med att tagit alla sorter som man sak ha. Men jag har lite mycket att göra så vi får se om jag hinner med ca-mötet imorgon. Men men nu ska jag varva ner och lägga undan allt. Facebook, Instagram, bloggar.. här kommer jag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide