All I want is the wind in my hair, To face the fear but not feel scared.

Igår blev det en helt del träning och dans, gick sjukt bra. Innan dansen åkte jag till valla tillsammans med Olle. Gick till Ellenor där Sandra och Maatilda befann sig. Jag åt där lite snabbt innan jag drog till dansen. Efter dansen gick jag ner till stan tillsammands med två fina flickor. Jag tog ett snabbt stopp påvägen ner för att pussa på min pojk som låga hemma och var sjuk. Sedan sprang jag ikapp. Väl framme i valla igen hade även Max kommit. Hade en mysig och skrattfylld kväll tillsammans med dessa underbara och efter att alla hade åkt hem, även Sandra som åkte där vid halv 2 tiden haha. Så bäddade jag och Olle i ordning i vardagsrummet, den jäveln fick sängen och jag fick soffan haha. 
 
Vaknade upp vid halv 7 tiden efter att ha sovit i några timmar inatt. Jag och Olle fixade Bacon och ägg medans Ellenor gjorde sig snyggisch. Sedan sprang vi till bussen. Dagen har varit rolig och glad. Kom nyligen hem efter två fina små inköp på stan. Just nu ligger jag i sängen och mår inte så bra, men det vänder nog snart. Ska försöka få något plugg gjort nu. Har även pratat med William i la telefonen och vi snackade om allt och inget, saknar den muppen. 
 
Nej förlåt för dåligt bloggning men det brukar vända på helgerna, hoppas vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide