Sommar Sommar Sommar..

Igårkväll åkte jag iväg på 9:ornas bal och det var till en förvåning kul. Dansade runt med massa grabbar och tjejer, hade riktigt trevligt. Träffade på en massa härligt och saknat folk också. Såg även en massa ansikten som jag aldrig hade sett förut. Klockan 22:00 slutade det och då kom William och hämtade mig med longborad. Åkte ner till raggan och där hittade jag Beidan, Emma, Isabelle och Molly så jag satte och hade det trevligt med dom. Efter en stund där tog jag och William varsin longboard hem till honom, var riktigt skönt att åka. Sov där och hade det gött, var helt slut efter dansen.
Idag - Fick skjuts av Åsgårdh till skolan idag och på första lektion blev det idrottsprov, får hoppas på det bästa att jag fick alla rätt. Dagen spenderades förövrigt i mina Hollister shorts och mitt kära linne. Låg för det mesta i solen med härliga klassen och hade det enormt underbart. Matte och Spanska lektionen spenderades ute och nästan hela klassen solade. Efter vi slutade gick vi ner ett gäng till stan. Lite senare gick jag och Nina och mötte upp Lina, Beidan, David och Filip. Standagen slutade på ett litet fik i närheten tillsammans med Matilda, Beidan, Lina & Nina och där satt vi och hade det riktigt mysigt och åt glass. Är hemma nu och råkade somna i solen så jag är helt död nu, lite små brun och enormt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide