Liseberg

Fyfan vad ful vi är.
Dagen började tidigt med dusch, hotellfrukost & trötta pojkar och flickor. Efter en underbar frukost gick vi upp till rummet igen för att göra oss för staden. Jag, Ellenor, Matilda & Grabbarna drog på en massa shopping medans dom andra drog på Universeum. Efter nån timmes shopping blev det Liseberg och det var underbart kul. Har i hela mitt liv varit livrädd för åka dom där karusellerna men idag för första gången i mitt liv tyckte jag det var enormt kul & jag njöt faktiskt av att åka och satt inte på en bänk bredvid och surade över att vara där. Åkte allt förutom två st så Nu efter 1000 timmar är vi äntligen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide