Canon 18 - 200 mm

Hejsan detta fick jag idag, min sista födelsedagspresent. Är riktigt riktigt glad över detta, nu blir det ännu mer bilder kan jag ju säga.
Svar på kommentar om "känslokall" & "brinnande hus" - Jag tycker du är omgoen som för det första inte kan skriva ut ditt namn, det betyder ju att du inte kan stå för det du skriver. Men det ni oftast inte tänker på ni som kommenterar är ju att ni lämnar efter er en ip adress & tyvärr så kan vi ju då kolla upp vem & var ni är, som jag nu har gjort. Och nästa gång kan du ju stå för det du skriver & säga det face to face till mig istället. Tack.
Btw Svar på frågor och annat får man bara om man skriver namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide