FESTIVALGALEN MÄNNISKA SÖKER FESTIVALGALNA MÄNNISKOR

 
Åh livet suger ibland, när jag får chanser att göra saker med mitt liv som är otroligt roliga och som jag kallar äventyr är det sällan att folk hänger med på det, olika förklaringar är tex - Jag får inte åka, jag orkar inte åka, jag vill inte, jag har inte råd, är för kort tid kvar osv osv.. Och eftersom jag känner att mina närmaste vänner sällan vill åka på något sådant har jag bestämt mig för att göra sakerna själv, så svårt kan det inte vara. Det ända jag behöver göra då är att lära känna nya härliga personer som mer än gärna vill åka runt på festivaler och annat med mig. Så idag bestämde jag mig för att följa Malins råd om att kolla upp andra personer i Sverige som ska på samma ställe, i detta fall swedish house mafia i Stockholm och prata med olika människor och sedan bestämma sig för att träffas där och såklart ska man inte träffa på 50 + osv men ni förstår vad jag menar. Har dock inte hunnit kolla upp detta än men ska göra det nu innan jag går och lägger mig. 
 
Annars om det finns några flickor och pojkar som är festival intresserade, reseintresserade osv är det bara att lämna en kommenter, för jag är mer än gärna villig att följa med dig på äventyr eftersom det är min sista utväg (Desperat nog haha!). Spelar ingen roll om du är pojke eller flicka, kort eller lång, tjock eller smal jag är på!

Kommentarer
Postat av: malle

men vad bra pöss !

Svar: Eller hur, kyss!
Amanda

2012-06-27 @ 02:21:26
Postat av: Linnea

Amanade, jag, rebecca och karolina magnusson ska dit den 23 november! Du kan vara med oss! :)

Svar: Härligt, får se om jag hinner få tag på en biljett! :)
Amanda

2012-06-27 @ 09:41:50
URL: http://linneawilma.blogg.se
Postat av: Isak

Vi hittar på något Amanda! (:

Svar: Härligt härligt! :)
Amanda

2012-06-27 @ 13:04:19
Postat av: Emil

Hur gammal bör man vara då? Så man inte får en peddostämpel i pannan...

Svar: Haha hur gammal är du? :)
Amanda

2012-07-04 @ 17:03:06
Postat av: Emil

Haha, jag törs inte svara, jag tror jag är för gammal. Var går gränsen då?

Svar: Haha nej det är du inte, skärp dig. Inte över 30 iaf!Vilken Emil är det btw? :)
Amanda

2012-07-09 @ 01:46:47
Postat av: Emil

Haha bra, jag är 21. Det får du se om jag får för mig att hitta på nåt spontant :)

Svar: Tror inte på dig, tror du är nån av mina kära vänner som ska jävlas med mig? ;)
Amanda

2012-07-10 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide