Underbar dag

Världens underbaraste & varmaste dag har det varit idag, jag har lycklig och glad gått hand i hand med personen jag älskar på stan. Efter en stund kom Matilda också och gjorde bara dagen ännu bättre. Hem idag fick jag med mig en ögonbrynspenna och 2 yran affischer till mitt kära lilla projekt. Efter klockan 4 drog Matilda hem och jag och William rörde oss bort mot hans syster som tyvärr inte var hemma, så vi möte upp Nils och Jonathan vid surfpunkten/surpunkten (Vad nu namnet var). Där solade vi, testade på lite olika saker och skrattade innan vi alla drog hem och dog i den iskalla poolen. Nu håller jag på att tömma mobilen på alla 3000 bilder som befinner sig där, vill att allt ska bort till Yran börjar så jag kan fylla den med nya härliga bilder (Dock går det otroligt segt!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide