Utan dig i mitt liv skulle mitt liv varit meningslöst.

En kines Amanda.
Klockan 3 drog vi på buffé där det fanns alla möjliga olika äckliga saker som inte fann mig i smaken. Pannkakor med grädde & hjortronsylt var det som jag & barna föredrog istället. Efter några timmars ätande rörde sig jag & Jonathan ner mot sjön och tog lite kort, pratade & hade det bra. Efter vi lämnat det stället for vi till stan där jag fixade en liten överraskning till Williamo och sedan fort vi till en familj, pratade lite där. Senare mot kvällen körde jag runt om i byran, leke cool & trodde att jag var bättre än alla andra. Tog ett stopp vid en massa sandtorn, där folket hoppade och studsade. Nu har vi precis kommit in och jag är färdig packad för imorgon vid 9 tiden på morgonen rör jag mig hemåt med en buss. Imorgon ska jag få träffa min bara min William och fjantig som jag är så är jag överlycklig över det, gu vad jag har saknat honom, dör snart (!!!). Kyssar nu blir det film & annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide