Korv med bröd

Igår kväll hade jag den mysigaste kvällen på riktigt länge, klockan hade precis slagit halv 1, jag och William tog på oss badkläder och tog med oss en handduk ut. Gick i mörket några meter till vi kom till badtunnan. Kvällen spenderades i flera timmar i där, ljus var tända och vi hade med oss dricka ut. Där satt vi och prata om allt möjligt och det var så otroligt mysigt. Efter det gick vi in och gjorde oss lite te och för min del varm saft, sedan kröp vi ner i sängen och sov. 
 
Nu på morgonen körde alarmet på mobilerna igång klockan 08:00, jag hjälpte William att komma upp till jobbet, fixade frukost och hela köret. Sedan vid halv 10 åkte han iväg. Då la jag mig igen och vaknade nyligen, otroligt skönt. 
 
Idag har jag bestämt mig för att inte göra något alls, titta på barnfilmer, sitta vid tumblr och kolla på kläder i mitt nystädade rum.
 
Lånade Williams föörstora strumpor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide