Wu-tang


Tröjan jag fick av William
Dagen var helt okej faktiskt, på skolan hade vi ute lekar utan våran lärare och sedan på engelskan såg vi på film. Var en jätte mysig skoldag. Jag och Matilda filmade hela dagen så den kanske kommer upp någon gång. Iaf efter skolan gick vi ner ett gäng på stan. Sedan gick jag och möte William, vad gjorde vi? vi gick och kolla på kläder, pratade, gick runt, till min enormt stora förvåning fick jag en tröja av honom. Sen skulle jag gå upp till dansen och då följde William upp dit, pratade om allt möjligt. Sen åkte William och Nina kom. Dansade och hade det skoj, blev showdance och det var riktigt kul. Sen gick jsg och Nina ner på stan. Och nu är jag hemma, hej!

Kommentarer
Postat av: M

Du kan få något av mig också om du vill

2012-01-30 @ 20:45:47
Postat av: Anonym

Är ni på G?

2012-01-30 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide