Äckligt

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Bilder från skoldagen.
Godkväll allihopa, gårdagen var riktigt bra. Hade film stund med klassen som sista lektion och där somnade min härliga vän Adam efter bara 10 minuter. Filmen var allafall helt okej. Efter det gick lite folk ner till stan, jag och Matilda sprang runt på lite affärer för att köpa lite saker, sedan sprang vi även på MQ men där fanns inget. Sedan drog vi tillbaka till Ludvig, Nina, Beidan, Felicia & Isak. Satt och pratade där ett tag ända tills jag och Beidan drog och fika medans dom andra drog hemåt. När vi satt där och fikade kom bland annat Molly, Martina, Isabelle och Matilda och pratade och sånt. Efter en stund följde vi även med dom på donken blev lite häng där sedan sprang vi ut för att kolla på invigningen av SM. Jag och Isabelle fick dom bästa platserna och såg allt hehe. Sen möte vi upp Carolina också. Vi alla drog tillbaka till donken och satt där inne i värmen medans alla i östersund stod ute och frös. Sen kom Fanny och en vän till henen också, bla bla bla satt där ett tag innan vi drog vidare mot bussarna/Ica. Nina kom och efter en halvtimme drog jag, Carolina, Nina och Beidan hem till Beidan och Ludvig joina oss. Iaf i slutet av kvällen var Matilda, Jag, Nina, Beidan, Tony, Carolina, Felicia, Ludvig & Elias hemma hos Beidan och hade det skööjj. Blev mycket skratt och tårar. Allt slutade med att jag, Beidan & Matilda grät, Tony skrattade och filmade, Nina, Ludvig, Felicia och Carolina satt som frågetecken och allt var bara så jävla kul. Tack för den underbara kvällen, älskar er kära vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide