Spola tillbaka och börja om

Jag idag.
Det jag köpte för några dagar sedan bjuder jag på..
Vaknade upp med Nina vid min sida hemma hos Beidan idag, klockan var 12 och vi vaknade allihopa då. Såg en stund på tv sedan vid 2 tiden sprang jag och Nina till bussen. Åkte in till staden där mötte vi på Ludvig, Isak och Jonna, mycket trevligt. Sedan gick vi på stan, träffa på Martina, Molly och Isabelle och pratade med dom lite. Sedan gick jag & Nina och åt med min fader och syster. Efter det blev det stan och jag hittade ett par shorts. Nu ska jag försöka plugga lite sen blir det nog att jag åker hem till Nina en stund. Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsbandet? :)

2012-01-30 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide