You shoot me down but I won't fall I am titanium.

image description
<-- Mohaha William är inte medeten om att jag tog denna bild.
Godagen, skoldagen har varit riktigt kort idag. Hade matte som första lektionen utan lärare, så ni förstår ju hur mkt som blev gjort på den lektionen. Sedan blev det film tillsammans med alla spanska grupper & sen lunch, efter lunch blev det musik och jag filmade lite (Kanske kommer upp).
Efter skolan gick jag, Beidan & Matilda in till stan och hade det super mysigt på subway, skrattade som aldrig förr. Sedan lekte vi runt på stan, bland annat satt jag på toa så hela svenska folket kunde ju få se på eftersom Beidan öppnade dörren när jag satt där.. Sen kom även en tant och började prata med mig (Och jag satt fortfarande på toan och fick be henne gå 3 gånger innan hon gick, oj oj oj folk nu förtiden..). Sedan gick jag och möte William, hängde med hem till honom och såg på film, prata, skratta, muppa, Elli♥ & massa sånt. Sedan gick vi även ut och gick med Elli, alltid lika kul att göra sånt haha. Efter promenaden fortsatte filmen, vi såg nån action/drama liknade film där slutet var grymt enligt mig. Blev även bjuden på middag där så stannade där till klockan halv 8.
Hemma nu & nu blir det musik & sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide