Underkläder

Gaaash känns som jag aldrig har tid och shoppar till mig själv och nej Laila, jag fikar inte upp mina pengar eller köper saker varje dag haha. Iaf så vill jag hur gärna som helst gå på hm och cubus och köpa underkläder till vecka. Känner att det är dags för en massa nytt. 

Imorgon blir det ingen skola för mig, klockan 12.00 ska jag befinna mig på körskolan och sedan ta en buss med bland annat Nina till något ställe. Där vi ska börja våran uppkörning ända fram till klockan runt 18.00. Kommer befinna mig hemma igen där vid 19.00. Ska bli skit spännande, dock har jag ingen aning om vad vi ska göra när vi ska köra, är lite små nervös faktiskt. Även fast jag brukar köra skoter varje dag på vintrarna haha!

Kommentarer
Postat av: Moster

Fikar så du inte har någon aptit, tror jag det var:)

2012-12-17 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide