Sommar, sol & bad

Få inte panik över bilden längst upp, det är bara en människokropp haha!
Så, nu längtar jag till sommaren igen. Ni vet, jag är en sådan person som tröttnar på en årstid efter bara en månad. December månad har bara fart förbi och jag har hunnit med en massa saker man gör på vintern, dock lite skoter och inge skidor (Men det blir av kanske på Fredag). Eftersom det hela med vinter/snö grejen är ju för julen och för tomen känner jag att nu när julen har varit och tomten har åkte tillbaka till Nordpolen så är det dags för sommar. Har redan börjat planerat sommaren. I sommar har bland annat mamma lovat mig en London resa om jag fortsätter vara så duktig i skolan (Så självklart fortsätter jag med det!!), Sedan kommer Sandra och Felicia få körkort så hej hopp vad vi ska åka på mini semestrar, Peace&Love drömmarna ska även uppfyllas, dom årliga Yran festligheterna ska upprepas och självklart Fianberg, underbara plats med sol och värme. Självklart vill jag åka på äventyr till Stockholm, Göteborg och andra delar av sverige med mina vänner men man ska inte hoppas på för mycket haha. I sommar ska jag vara en riktigt slösare, när sommaren är slut ska även pengarna vara det haha. Ska ju såklart också börja träna som ett as för beach 2013, en vecka innan hade jag planerat, vad sägs som det? Haha lata jag, det passar perfekt. Godnatt blöggen, nu ska jag kolla andras blöggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide