Lördagsmys och mot umeå

Där i hörnet ser ni mitt lilla cp barn, haha mongo!!
I lördags var det en seg dag. Jag hade planerat mycket att göra men körde bara skoter. När jag sedan trodde klockan var 8 och jag var nästan redo att gå och lägga mig, visade det sig att klockan var 4. Åt middag sedan drog jag hem till mitt älskade mongo och var hos henne en liten stund innan vi åkte hem till Kerstin där några fina flickor befann sig. Spelade spel, pratade och skrattade. Vid 12 tiden gick jag ner till William och spenderade resen av kvällen hemma hos honom. 
Idag vaknade jag av att en 6 månaders gammal tjej låg bredvid mig. Hon log och var glad. Efter en mys morgon hemma hos William så sa jag "William ska vi inte göra något yolo" och sedan satt han i bilen med mig påväg till Umeå, jaaaaa. Så jag kommer inte fira nyår helt ensam utan har tagit med mig William. Så alla ni som undrar var han har försvunnit, så har jag kidnappat honom mohahaha. Är nu i Umeå med min sötaste kusin som skrattar och springer runt samt pratar sitt eget lilla språk. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide