En middag och min kärlek

Eftersom det finns vuxna som läser denna blogg också och tror att det enda ungdomar gör på helger och fritid är att dricka så vill jag bara nämna att det är faktiskt julmust i glasen, mahah.
Igår kväll bjöd Julia hem oss ett gäng tjejer på middag. Otroligt fint hus måste jag ju bara tilllägga. Vi åt, pratade och hade det mysigt. Några av oss var tvungen att åka hem ganska tidigt pga dansuppvisning som ska vara idag. Tråkigt nog så mådde jag inte så jätte bra igår och idag blev jag sjuk, är helt otroligt varm i kroppen och som vanligt magen.. Så jag får itne vara med idag, om jag mår bättre imorgon så kommer jag vara med då. Igår åkte jag och pappa även och hämtade William. Så igår och fram till halv 1 idag var jag med honom, ååh äntligen fick jag vara med honom. Så underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide