I fall in love over and over again.

Idag åkte jag iväg på dop med William och resten av Åsgårdh familj. Williams syster dotter Lycke skulle nämligen döpas. Efter själva dopet blev det fika och det bjöds på en hel del fika. När klockan närmade sig 2 tiden rörde vi ungdomar oss hemåt igen. Jag var trött och frusen så jag la mig i soffan och såg på Fångarna på fortet tillsammans med Sebastian och Sara medans William jobbade haha. Efter lite mys i soffan med WIlliam kom pappa och hämtade mig. Vi for och handlade, köpte pizza och rörde oss hemåt. Nu har jag ätit, badat och nu saknas bara lite fix till morgondagen. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide