Hösten har kommit

Har legat och kolla på kläder nu i snart två timmar och kan ju bara säga att jag vill köpa nya skor, nya stövlar, ny jacka, ny halsduk, ny väska och ett litet umbrella. Men eftersom jag inte är rik än och inte har ett jobb så blir det jobbigt för mig. Dock så låter mamma sugen att åka på stan på lördag så kanske blir lite shopping då. Imorgon är det skola igen (Var ledig idag pga vandringen) och då ska vi ha en dag med 2:orna. Efter skolan som jag inte vet när den börjar eller slutar ska jag ner på stan och fixa kalender osv och kanske västen i mitten på bilden, vi får se.

Kommentarer
Postat av: elin

vilken affär finnns västen i mitten på? :*

Svar: gina tricot. Men de var för ett litet tag sen nu ju så vet inte om den finns kvar!
Amanda

2012-09-16 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide