"A strong woman" is one who is able to smile this morning like she wasn't crying last night.

Idag blev det stan med min bror, han köpte en tröja till mig.
(Jag har världens bästa bror, ja!)
Stötte på Nina och Hanna, så vi gick med dom.
(Kul kul)
Efter flera timmars prat osv rörde vi oss hemåt.
(I en brum brum bil)
Vad har jag gjort sen då? Kollat serier, Legat och lipat, suttit vid datan, dragit ut en stund, pratat i telefon med B och M i hundra år. Gått runt i huset, sett på tv, städat mitt rum och frågat mamma hundra gånger om jag fick åka till rödön, som jag då inte fick för jag inte hade skjuts, skrattat åt Malin på Skype osv osv.
(Mycket trevligt)
Gjorde fan mitt livsbeslut idag också haha, känns bra ändå.
("Livsbeslut" är det inte men det känns fan så. jaja ointressant)
Inget att skriva, har ont i ögonen.. Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag vakna 9.
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej Amanda! Vilken förening har du valt att gå med i och varför? Tack på förhand! Bra blogg, keep it up. / MOLLY

Svar: Kan ta den frågan någon gång i framtiden :)
Amanda

2012-08-24 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide