Fredagskvällen

Igår vaknade jag upp hemma hos Nina. Åkte hem för att laga mat till min lillasyster och sedan tog jag bussen med Matilda till Emmelinda. Hos henne befann sig en massa tjejer och det var otroligt trevligt. Efter att vi fikat och myst där en stund gick jag och Matilda hem till mig. Spenderade lite tid hos mig innan vi tog bussen till stan och sedan hem till Matilda. Där lagade vi mat i väntan på Malin. Sedan gjorde vi oss i ordning och drog ut. Mötte Linnea och Rebecca och myste med dom vid frösöstrand en stund sedan gick vi mot Ica. Halvvägs framme mötte vi Lovisa och Julia som var mycket trevligt. Efter Ica rörde vi oss mot Linneas lägenhet där det sedan kom massa folk. Spenderade sedan kvällen med stans alla 96or, oväntat nog. Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Malin och Matilda dina bästa vänner?

Svar: JAAAAA LÄTT!!
Amanda

2012-08-25 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide