Första dagarna





-Mysfika
Ny skola, nya vänner och nya lärare är några saker som blev nytt nu i mitt liv. Böjade nämligen gymnasiet i måndas och det var något nytt. Första dagen var det stel och då saknade jag bara min gamla klass men idag gick det bättre, alla pratade och var glada. Imorgon ska vi fara till en stuga och sova där osv, får se hur det går.
Egentligen ska vi sova i tält men vi tjejer ska försöka ta över och sova i stugan eftersom det kommer säkert vara enormt kallt på natten.Kommer iaf inte uppdatera just då. Spenderade gårdagen med lite folk på pause och fikade. Och idag blev det dag två på pause tillsammans med Matilda, Thyra och Felicia. Blev en liten tur på stan innan jag rörde mig mot William för att hämta mina saker, till min stora glädje följde William med mig hem då. Nu håller vi på att spela Xbox, nörd som vi är. Ikväll ska vi se på film och mysa!
Bloggen ska bli bättre men just nu är jag verkligen inte på humör för allt bloggande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide